bjolav Skrevet April 28, 2007 Skrevet April 28, 2007 Hei. Var ute med tilhenger her en dag. Plutselig var jeg fri for blinklys! Fant fort ut at det var sikringa som var gått. Så gikk sikringa en gang til dagen etter. Og nå er jeg fri for både blinklys og lyshorn. Men nødblinken funker. Kan jeg ha svidd et rele eller noe? Skulle dratt på BMW på Hamar å spurt om hjelp, men dem "har jo hatt brann der og har ikke papirer på E34 og det er jo ikke bare bare og se og det må dem ta inn bilen for og det kan ta flere timer". Takk for ¤@#%£&$ bra service, liksom. Men anyway - noen som tror/vet hva som feiler'n? Bud
Sir Hofstad Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Kanskje naturlig å begynne feilsøking på hengertilkoblingen? Ofte det irrer inni kontakten. Videre på tilkoblingene på ledningene. Pærer, lysmodul,hendel osv... Jeg bruker multimeter og ser hvor langt spenningen går i systemet.
bjolav Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Tenkte æ sku pelle ut ledningene fra kontakta. Glemte å si at det er ikke noen sikringer som har gått nå. Lysa bare funker ikke.
bjolav Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 Det var sikringa som var defekt. Har spraya og rensa kontakta til henger'n, får håpe det hjelper! Bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå