Hans Thomas Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Som topic sier ønsker jeg å kjøpe Lyktespoilere oppe og nede til min E 36 Sedan 98 modell (altså 4d) hehe.. Send PM ellernoe dersom du har nettopp det jeg trenger! Tar imot gode tilbud
Hans Thomas Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Dette er skuffende! hadde håpet noen "bimmerfans" hadde hatt noe på lager! hehe.. men men... sånn er det!
StianA Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 det koster jo ikke all verden og kjøpe dette nytt da;)
Hans Thomas Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Har et VELDIG stramt budsjett atm, repareringer, bursdagsgave til dama, masse pils osv osv hehe.. Må spare inn der jeg kan!
StianA Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 du kan få kjøpt ferdig lakkerte her http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&satitle=E36+Painted&category0= er ikke så gal pris heller men disse er nye da;) hvis ingen har det her kan du jo sjekke qxl.no eller på bmwccn på kjøp og salg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå