Guntho Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Har tenkt å investere i nye baklykter til min sedan og vurderer og kjøpe disse fra GS bildeler: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7994.jpg Er det noen som har erfaring med disse lyktene (passform, kvalitet osv.)? Hvilket merke er det forresten? Det står ikke noe om det på sidene deres. Finnes det andre typer krystall-lykter i samme utførelse (rød/hvit)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Det er nok FK lykter. God passform på de jeg har hatt hvertfall! Ikke dugget de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Det er nok FK lykter. God passform på de jeg har hatt hvertfall! Ikke dugget de heller. Samme erfaring har jeg også. Sliter med at ikke alle pærene lyser, men det kan ha andre årsaker... snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Jo, eneste minuset er at du må koble om litt på ledninger på fk lyktene. Evt bruke strømtyver for å få riktig lys på riktig plass. Irriterende, men går jo fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå