kukkhue Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Hvordan får man slik feet lyd når man klutcher og girer?? er det dumpventil ? Chipping : hva er besst for bilen min(E36-95mod) og hvor kan jeg få det gjort ? litt newbie spm men lurer fælt takker for svar
Ad|oS Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Må vel ha dumpventil da, og for å ha det må man vel ha turbo... Ved å bruke en chiå i bilen vil du ikke få veldig mye mer hester. Normalt er vel 5-10hk.
kukkhue Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 men vil "bånndraget" bli bedre? (er bånndarget dreimoment?) Vet at det er lite hester å hente på bare chipping men vil gjerne prøve å få litt mer liv i de gamle 150hk på bilen. tror noen av hestene har dauva med årene.
Azeton Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Hvis du bruker søke funksjonen som forumet har så finner du mye om trimming av motor. både med og uten turbo. Ingen av delene er billig, suge hk koster mye mer enn det smaker!
P.I.B Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Tror cartuning.no kjørte en E36 320 i benk, med og uten chip. Tror effektøkningen var på 12 HK med chip og luftfilter. Mulig jeg blander cartuning med et annet tuningfirma... (lenge siden jeg så den testen)
G-A Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Må vel ha dumpventil da, og for å ha det må man vel ha turbo... Ved å bruke en chiå i bilen vil du ikke få veldig mye mer hester. Normalt er vel 5-10hk. Så i Biltema eller Thorsov at du kunne få kjøpt en høytaler som du kunne montere i motor rom som laget en slik dump-ventil lyd..
Ad|oS Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 Jeg har selv en E36 320i med 150hk. Den har KN-filter, effektanlegg og chip, og nå etter 16 år (91-mod) klarer den 0-100 på ca 10sek. Altså klarer den det på ca samme tiden som da bilen var ny... Litt effekt med disse mod'ene, men ikke mer enn det egentlig var i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå