lazeki Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Skal selge min 520i som det er satt i en 3l rekkesekser fra en 730i, tror det er ca. 180hk. Skiltene blei tatt av da den ikkje gjekk gjennom eu-kontrollen pga. motor er ikkje godkjent i vognkort. Feil/mangler * Mangler eksosannleg bak. * Litt rust ved baklykter som er blitt pusset ned og grunnet, men ikkje lakkert. * Mangler blinklys framme. * Bulker i panseret * 2 foringer bak må byttes * Styrestag må byttes (stor dødgang på rattet) Selges for 8.000,- som den står. ring/sms 97069742 lazeki@hotmail.com Felgene på bildet følger ikkje med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Hvor i landet er dette? Florø i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Selvfølgelig år og dager unna... Kunne vært intressert, men har ikke mulighet til å hente den der, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 er bilen kjørbar slik den står nå?tåler den en tur ned til oslo?åssen er motor og drivverk?tenkte å ta ut motor og girkasse og sette i min e34 525i 1989 model..mye jobb?takk for eventuelle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 er bilen kjørbar slik den står nå?tåler den en tur ned til oslo?åssen er motor og drivverk?tenkte å ta ut motor og girkasse og sette i min e34 525i 1989 model..mye jobb?takk for eventuelle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 er bilen kjørbar slik den står nå?tåler den en tur ned til oslo?åssen er motor og drivverk?tenkte å ta ut motor og girkasse og sette i min e34 525i 1989 model..mye jobb?takk for eventuelle svar:) Ja, bilen er kjørbar men den bråker en del da det mangler eksos... Det er og 10cm dødgang på rattet pga. styrestaget. Det går vell an å sende den med hurtigruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 hmm..automat?og skal mye byttes på min 525i om jeg skal ta ut motoren fra din bil og sette i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Ja, bilen er kjørbar men den bråker en del da det mangler eksos... Det er og 10cm dødgang på rattet pga. styrestaget. Sikker på at det er kun styrestaget? Har selv hatt samme problem på E34 tidligere, og i rimelig mange tilfeller med dødgang på E34 så er det styresnekka som er utslitt. Den koster sånn ca bare 15.000kr hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 hmm..automat?og skal mye byttes på min 525i om jeg skal ta ut motoren fra din bil og sette i min? Det er ikkje automat. Tror ikkje du trenger å bytte nokke, kansje motorfestene.. Sikkert nokken andre her som veit meir om det...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ja, bilen er kjørbar men den bråker en del da det mangler eksos... Det er og 10cm dødgang på rattet pga. styrestaget. Sikker på at det er kun styrestaget? Har selv hatt samme problem på E34 tidligere, og i rimelig mange tilfeller med dødgang på E34 så er det styresnekka som er utslitt. Den koster sånn ca bare 15.000kr hos GS. Ja, det er styrestaget. Kjøpte styresnekke fra koed for 6mnd sida da eg trodde at min var gåen. Tror eg betalte 1500,- for den (brukt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 hvorfor blir ikke denne godkjent i bilen da?og noen her som vet om det skal byttes mye for å sette inn denne motoren i en 525iA 1989 model?hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 hvorfor blir ikke denne godkjent i bilen da?og noen her som vet om det skal byttes mye for å sette inn denne motoren i en 525iA 1989 model?hmm.. Tror du må sette på større bremser og skaffe dokumetnasjon for å få den godkjent på biltilsynet tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazeki Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ny pris: 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 tar du bilder av bilen slik den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg