Gå til innhold

ute temp. sensoren.. hvor er den ? e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

såg en ledning som hang å dingla under bilen en dag.. tror d er utetemp. sensoren,for jeg la den inn i motorrommet, so plutselig var d 24 grader ute en dag :S

noen som vet hvor den egentlig skal vere? bilde?

Skrevet
Og hvor er luftinntaket til bremsene? :P

Du ser kanalen i frontfangeren, hullet er lokalisert ved siden av grøftelyset. Bøy deg ned, så ser du luftekanalen

Skrevet
ser d ikke jeg :P enten har jeg ikke luftekanal, eller så er jeg blind... noen som haret bedre bilde ?

Hvor vanskelig er det da?! Du ser jo med en gang om du har de kanalene der eller om de er fjernet..De går fra fangeren bak tåkelykten til innerskjermen.

Skrevet

er ikke så lett å se de hullene hvis man ikke har m-tech front.

men hvis man tar full sving på hjulene, så ser man forran inne i hjulbuen et hull hvor denne "trakten" avsluttes.

Og hvis man da ser nedi motorrommet på samme stedet ser du hvor denne "trakten" er. Og da finner du ut hvor føleren skal være.

Hvis du ikke ser noe trakt inne i hjulbuen, men kun et hull, så mangler du denne trakten, og må kjøpe ny for å få festet føleren på riktig sted.

Denne koster omtrent 70 kr hos bmw.

Skrevet
ser d ikke jeg :P enten har jeg ikke luftekanal, eller så er jeg blind... noen som haret bedre bilde ?

Hvor vanskelig er det da?! Du ser jo med en gang om du har de kanalene der eller om de er fjernet..De går fra fangeren bak tåkelykten til innerskjermen.

da er den borte.. men festa den en annen plass:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...