Oppheimen Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 såg en ledning som hang å dingla under bilen en dag.. tror d er utetemp. sensoren,for jeg la den inn i motorrommet, so plutselig var d 24 grader ute en dag :S noen som vet hvor den egentlig skal vere? bilde?
jcvold Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 er nok sikkert den ja,med en metall "plugg" i enden.den skal være festet i en plast-holder på venstre sida under bilen foran.
jDG Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Min henger også å dingler. Litt vanskelig å se akkurat hvor på bilen det der er..
kabeldeigen Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Og hvor er luftinntaket til bremsene? Du ser kanalen i frontfangeren, hullet er lokalisert ved siden av grøftelyset. Bøy deg ned, så ser du luftekanalen
Oppheimen Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 ser d ikke jeg enten har jeg ikke luftekanal, eller så er jeg blind... noen som haret bedre bilde ?
Dr_S Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 ser d ikke jeg enten har jeg ikke luftekanal, eller så er jeg blind... noen som haret bedre bilde ? Hvor vanskelig er det da?! Du ser jo med en gang om du har de kanalene der eller om de er fjernet..De går fra fangeren bak tåkelykten til innerskjermen.
kabeldeigen Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Merkelig, du skal ha to hull, ett på hver side av grøftelysene ( hvis du har ).
erlend_p Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 er ikke så lett å se de hullene hvis man ikke har m-tech front. men hvis man tar full sving på hjulene, så ser man forran inne i hjulbuen et hull hvor denne "trakten" avsluttes. Og hvis man da ser nedi motorrommet på samme stedet ser du hvor denne "trakten" er. Og da finner du ut hvor føleren skal være. Hvis du ikke ser noe trakt inne i hjulbuen, men kun et hull, så mangler du denne trakten, og må kjøpe ny for å få festet føleren på riktig sted. Denne koster omtrent 70 kr hos bmw.
Oppheimen Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 ser d ikke jeg enten har jeg ikke luftekanal, eller så er jeg blind... noen som haret bedre bilde ? Hvor vanskelig er det da?! Du ser jo med en gang om du har de kanalene der eller om de er fjernet..De går fra fangeren bak tåkelykten til innerskjermen. da er den borte.. men festa den en annen plass:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå