Paul Sau Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hei, Selger mine gamle frontlykter. De er fra 98. hviteblink. og er fine. Pris. Tja. skal vi si 800,- Kan ordne noen bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 bilder hadde vært greit... er di slitt i glasset...\sprekker riper eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er vanlig bruksslitasje på dem. Noe steinsprut men ingen sprekker. Jeg legger ut bilder så fort jeg får tak i et kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Er disse solgt? Passer rett på Touring også, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 De er ikke solgt enda. Skulle tro de passer da jeg har touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 bilde® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Her følger endelig noen bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå