BMW 2002 Fredrik Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Jeg må bytte clutsjen på min isbil nå i den nærmeste framtiden. Det er ikke misslykkede burneforsøk som er årsaken, men lang tid som trofast tjener Merker etter lengre kjørerturer ei lukt som kan minne om svidd gummi i tillegg til at clutsjen tar ekstremt langt ute på pedalen. Så tørr ikke kjøre den turen til sverige som er om 14 dager Så spørsmålet er: Hvor lang tid beregner et verksted på bytte av clutsjen? Om det lønner seg å jekke opp bilen og kanskje plages noen timer?
Frode_E30 Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 me dlitt innsikt gjør man en slik jobb på 3 timer.
02 Touring Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Det er utrolig kjekt med en hantlanger når en ligger under og trenger mer verktøy.
Ole@Automote Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 Jeg vil si du bruker en dag på dette hvis det er første gangen, sørg for å ha pipenøkler med torx og en halvmeters forlenger klart, hvis ikke kan det være vanskelig å åpne de øverste boltene husk også att de to til starter har mutter på baksiden som må holdes igjen
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 30, 2007 Forfatter Skrevet April 30, 2007 Takker Ringte et verksted som skulle ha 5000 flis, så det blir uaktuellt. Bare å rigge tel bukker å heftig garasjegjekk i tillegg til en hjemmeverende slask av en venn til å være verktøylanger Litt OT 02 Touring, du hakke bilder av den gamle klassikeren din? Har sekv en slik stående ute
R.E.H Skrevet April 30, 2007 Skrevet April 30, 2007 hvis du har sett noen gjøre det etc så er det ikke lange arbeidet egentlig.. går ikke allverdens tid bare å skru ned kassa og skifte clutchen.. går jo litt tid på eeksos-mellomaksling. deksler hvis det er og sånn.. men tror du burde regne kanskje 4 timer hvis det er første gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå