Pressi Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har noe styling jeg vil selge. Det er helt nytt og ulakkert. Elektriske M3 speil med varme. Blir enig om pris. Bakrutesenker 800,- Vinge 2000,- Kontakt meg på presidentals@gmail.com Eller ring 400 48412. Bor i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 bakrute senker 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pressi Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 bakrute senker 500? Nei, det blir nok for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kengan Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 ka du ska ha for speilan?? passe dæm på coupe?? har u bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 word på kengan der ^^ lurer på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kengan Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 e bakrute sænker'n t coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pressi Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja, de er for coupe. Speilene koster langt over 2000 nye og jeg skal ha 1700 inkl. frakt for de. De ligger fortsatt i esken og har aldri vært ute av den. Har ikke bilde, men det er helt vanlige M3 speil. De er elektriske og har varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kengan Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 har du sælt bakrutesænker'n?? e d plastikk eller glassfiber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå