Gå til innhold

mitt e30 prosjekt er offisielt begynnt nye bilder 27-5-07=)


fatboy
 Share

Anbefalte innlegg

motorfester, mellomaksling, peiling på elektrisk hehe neida et koblingskjema burde holde, og bremsekraftforsterker, har hørt om folk som har brukt original men at det har vært meeeeget trangt. min er så liten at den satte jeg på etter at motoren var i bilen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

igår ble jeg ferdig med kanalen og fikk koblet opp stereo anlegget. og lakt noe gorm på bakplata så den ikke så fullt så fæl ut som den jør. og motorfestene er fortsatt ikke kommet, og dem ble jeg lovet på fredag på il men er fortsatt ikke her:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kom motorfestene endelig=)

gårdagen gikk til og lage fester til den elektriske vifta og sveise eksos(nesten ferdig), monterte nye dørhåndtak og gjort litt klart til og montere motorfester og fikse i ledningsnettet. lufta systemet igår(uten eksos) og da ble ikke naboene noe serlig gla:P men fannt ut at det var et lite hull i radiatoren:S så må få tak i ny, men skal se om radiatortett funker midlertidig. bestillte også nye bmw emblemer til panser og bakluke igår=)

suc30130hx5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker vifta fra en toyota camry hvor jeg bytta om på pluss og minus så den blåser istede for og suge, og det funker som F***, men driver nå og leter etter hvor jeg skal koble den opp så jeg slipper og ha den på bryter.

BTW er det noen som vet hvordan det er og bruke separat ekspansjonstanke til kjøleveska og original e30 radiator:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvor slangene skal da:S for på m50 så er det tre slanger en tjukk nede den er jo grei, og en tjukk oppe og den er også grei. men så er det den litt tynnere:S er det den som skal inn på ekspansjonstanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker vifta fra en toyota camry hvor jeg bytta om på pluss og minus så den blåser istede for og suge, og det funker som F***, men driver nå og leter etter hvor jeg skal koble den opp så jeg slipper og ha den på bryter.

BTW er det noen som vet hvordan det er og bruke separat ekspansjonstanke til kjøleveska og original e30 radiator:S

En ting du skal vite om mange vifter er at de funker mye dårligere hvis du skifter rettning på de,og flytter de på andre siden av radiatoren.

Dette er mest for vifter som ikke har rette blad da.

Hvis man har buede blad,så blir det litt samme prinsipp som en flyvinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker vifta fra en toyota camry hvor jeg bytta om på pluss og minus så den blåser istede for og suge, og det funker som F***, men driver nå og leter etter hvor jeg skal koble den opp så jeg slipper og ha den på bryter.

BTW er det noen som vet hvordan det er og bruke separat ekspansjonstanke til kjøleveska og original e30 radiator:S

En ting du skal vite om mange vifter er at de funker mye dårligere hvis du skifter rettning på de,og flytter de på andre siden av radiatoren.

Dette er mest for vifter som ikke har rette blad da.

Hvis man har buede blad,så blir det litt samme prinsipp som en flyvinge.

min har buede blad. og den klarte fint og kjøle m20b25 motoren min, og har hatt min igang idag og den sto og gikk i en times tid uten at den ble for varm:) så den funker som bare juling=) holder jeg hånda forran grillen så kjenner jeg at den drar inn luft og det er skikkelig vindtrykk innafor radiatoren også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det blitt gjort mye idag=) har monter og modda gearoverføringen for at den skulle passe=) blitt ferdig med eksos og festet motoren med motorfestene=) fått litt orden på ledningsnettet men er ikke helt ferdig enda:/ fått lufta systemet og sier til alle som mener det er så vanskelig at det var ingen problem:P men så mangler jeg mellomaksling=/ og lurer på om noen har en? og lurer også på om det er forskjell på den store plastdekslet eller hva det skal kalles som skjuler ledninger som skal sitte på torpedoen om det er forskjell på dem fra e34 og e36?

fikk også dekk idag=) 235-40-17=)

her er noen bilder=)

suc30131nh5.jpg

suc30132hl0.jpg

suc30133dj6.jpg

suc30134xw9.jpg

suc30135la1.jpg

suc30136fq0.jpg

suc30137zr9.jpg

så her er instrumentene, alt funker som det skal men har fortsatt lys i motorlampa:S bremselyset er pga uoriginale klosser:S hvordan får jeg bort det lyset?

suc30138br1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...