Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg for en stund tilbake med samme spørsmål, men fikk lite svar, så prøver igjen...

Skal til å montere kompressor på bilen, M50B20, og for å få denne til å gå ordentlig, trenger jeg mer bensin enn orginalt (skal bare lade 0,4-0,5 bar). Til dette fulgte det med en MF2 tilegssprut, hvor det settes 2 ekstra dyser fremfor gasspjeldet. Disse trenger strøm og styring. Strømmen er grei, og styringen tar man normalt fra negativ coil etter det jeg har skjønt, men i mitt tilfelle med 6 coiler blir dette noe annerledes. Må jeg koble til styringen på disse dysene til hjernen, eller er det noe annet sted de kan kobles så de funker?

Håper virkelig på svar denne gangen... :)

Skrevet

Holder det om jeg kobler på en bensintrykksregulator i stedet for tilegsspruten? Er flere som har nevnt det nå... kan jeg isåfall bruke orginale dyser, eller hvor store trengs?

Skrevet

Kommer du med litt mere detaljer kan jeg prøve å hjelpe deg.

Feks type motorstyring osv.

Evt måned og år på motor...

I tillegg kunne det vært fint å vite type kompressor, evt system og hvordan ekstradysene er tenkt å virke (om de skal aktiveres pr utladning på enkeltcoil, DIS-coil osv), eller om du har koblskjema å sende meg.

Har svart utfyllende på en annen tråd om ledninger på coiler til MS40.0...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...