D.Toft Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 hei, har sebring grenrør, mellompotte, og får snart bakpotte fra sebring til min e30 med m20b25... hvordan er lyden i disse anleggene? nå har jeg bare 2 simonspotter i 2.5" ut fra mellompotten, og bråker mye... men mindre enn bare mellompotte og 2x2.5" rør ut bak.. er det masse effekt å hente på full sebring eksos? sammen med trimkam av ukjent fabrikat og chip fra trimchip.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Har sebring grenrør på min vaffal, trur egentlig resten også er det men er ikke sikkert. Jeg har ikke merka så veldig mye effekt men klart det hjelper når du har kam/chip fra før av! HVor har du kjøpt det hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Stemmer det at Sebring gir mye lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg hadde Seebring bakpotte på min E30, den ga ikke noe særlig mer lyd på tomgang, men mer merkbar lyd på turtall over 3500 o-min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 hr.smith: fikk det med en motor eg kjøpte, bakpotten får jeg snart i posten fra en i trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg har scorpioon eksos på min, det eneste æ mangler er grenrøret.... det bromer gooodt. hører forskjel på alle turtall.... gamlingen vill ikke at æ skal kjøre bilen helt hjem (100m å gå) når æ kommer hjem seint for det "bråker" sån sier han.. lyden tar heilt av når æ kommer over 2000 og oppover.... hvet ikke om dette gir noe mer effekt siden det alltid har ståt på bilen men jeg har hatt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå