fast Dog Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 overskriften sier vel alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Må huske på at: billig = dritt Kan ikke helt se vitsen med å ødelegge bilen sin når man først har råd til en E46 325... eller kanskje pengene stoppet der? Anywho... biltema, torshov og slikt burde man titte på da, gitt. Da har man vel noe som varer i ca ett år med litt aktiv kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Litt drøyt å spekulære i trådstarters private økonomi da Chrzz.... Bilstein-dempere koster ikke så mye mer enn det som blir nevnt her. På bruksbiler har jeg bare positive erfaringer med billige støtdempere. Men med en e46 325 cab har man jo lyst å KJØRE litt!!! og da er det greit at den følger veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 niks...er ikke te bimmeren! søster'n te samboer spurte meg, men hakke peiling på hvor man kjøper billig crap;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hmmm... Var vel ikke akkurat spekulering.. Ble vel litt feil det.. Hmm.. Var vel heller ment som at hvis man først har en E46 325, så er det vel litt greit å bruke litt mer penger på dempere og slikt. Hadde det vært en 316, så hadde jeg skjønt det mer.. men en 325 koster litt mer, og fortjener litt bedre dempere/understell. Bare se på meg: har et altfor bra understell på min usle 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ser du er fra bergen, så hør da med Vest Bilutstyr bak jæger, de gir bmwccn rabatt. Ellers har man Auto-rek på minde som har noen billige gode dempere. Biltema sine ville jeg styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hmmm... Var vel ikke akkurat spekulering.. Ble vel litt feil det.. Hmm.. Var vel heller ment som at hvis man først har en E46 325, så er det vel litt greit å bruke litt mer penger på dempere og slikt.Hadde det vært en 316, så hadde jeg skjønt det mer.. men en 325 koster litt mer, og fortjener litt bedre dempere/understell. Bare se på meg: har et altfor bra understell på min usle 318 tja, skjønner tegningen, men man kan jo i praksis ta svingene like fort i en 316 og da:) Det er ihvertfall 100 ganger bedre med nye billige dempere enn gamle utslitte dyre dempere..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Har man en 325, og vil bruke den litt, så leker man med døden når man kjøper -billige- dempere. Kan selvsagt være at "billig" = alt rundt kr 10 000,-, eller rundt 4000,-. Vil uansett anbefale ~6000,- og oppover for en slik motor + litt mer enn bestefarkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 betalte ikke over 6000 for alle bilstein sprint demperne mine, bør jeg bare parkere bilen da? Det blir like dumt som å si man ikke får napp på byn om man ikke går med levi's bukse til over 1000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå