Aleks Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 som nevnt over har eg et lite irriterende problem med gasspedalen min.. når jeg ligger på motorveien å cruiser så "låser" gasspedalen min seg. d skjer ikke bare når eg ligger å cruiser.. kan skje når som helst. helt tilfeldig. meget plagsomt. men hvis jeg trykker hardt på pedalen så er den som den ska igjen. akkurat som om den henger seg opp i et eller annet. noen som har hatt samme problem? og eventuelt noen som vet hvordan man får fikset d? tenkte å demontere å se ka eg kan finne ut av.. men hadde vært brillefint om noen visste hva jeg kan gjøre for å fikse d.
tomasb Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Skal ikkje se vekk i fra at det kan være rust på gassvaieren. Vil da gjette på at det er nærheten der vaieren kommer ut av hylsa i motorrommet. Hylsa der peker oppover har eg sett. Kan jo prøve å spraye litt tynn olje ned i hylsa.
325m24v Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 hadde for en tid tilbake samme problem på min e36 325.. da hadde pedalen knekt nede ved gulvfeste. et annet tips er å ta av gas viren på spjeld huset å kjenne på det.. kan være tregheter i spjldmekanismen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå