mAZE Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Ingen som har ett de ikke har plass til lenger? Må ha emblem, da mitt panser er emblemfritt og jeg vil ha med.
bmwhans Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 har du tenkt til å pusse å lakke det eller? er rustfritt, men er en bitte bitte liten bulk midt på. enkel å sparkle. emblemene er jo ikke heeelt strøkne da.. 550 kr.
mAZE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Det er for mye. Så da får jeg vente til noen andre tilbyr noe.. Ser helst at jeg så og si kaster det etter meg. Koster det for mye kan jeg jo bare bruke det strøkne panseret jeg har og få satt på emblem på det igjen.
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 jaja..må regne med å gi litt da. da skjønner jeg lissom ikke hvorfor du ikke bare setter på emblem..
mAZE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Fordi det er sveiset igjen der hvor embelemet skal sitte, så blir litt arbeid å finne frem igjen. Tenkte om det var noen som hadde ett som bare stod og tok opp plass, trenger jo ikke være strøkent, men helst uten bulker.
viper Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 har et nesten strøkent et, er et luft-inntak på venstre side kan bare komme å hente det! står i valdres!
mAZE Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 Hadde det ikke vært for luftinntaket hadde jeg kommet.
mAZE Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 Gratis såklart. Det er alltid en fin fin pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå