mEhE Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 vurderer og selge Ny Holset HX50 turbo og T4 rustfritt pulsplitt grenrør med uttak til ekstern wastegate til m20 motor.turboen er polert og ikke brukt som sagt,men har ligget en god stund i garasjen. turboen skal være god for 600hk++ i 2.7L M20 motor.. pris 6500kr for turbo 3500kr for grenrør selges helst samlet og pris kan ikke diskuteres.
mEhE Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 har lyst på MC i sommer tenker og kjøpe meg en mindre turbo..føler jeg satser for høyt til og være min første motor.. men delene vurderes bare solgt,så har ikke helt bestemt meg..
børge Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 okay... kjøpte du den i kristiansand for ei stund siden? så bra ut den.. sett den i byen et par gange...
mEhE Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 ja ble kjøpt av en i kristansand..men skulle ha skjekket den mer nøye,betalte alt for mye i forhold til stand..forrige eier viste jo ikke hva tennplugg var omtrent.. nå er den under kniven og skal shines opp..kostet meg dyrt den bilen,men blir nok bra tilslutt.
børge Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 å faen... sånt er kjipt.. men æ vil nå si at det er verd pengene å fikse de opp.. holde på å fikse opp ein 2,7 me turbo sjøl.. er te lakkering nå..
325m24v Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 har du noe sprc. på turboen. a\r på luft og eksos. hvilket lager er det i den..
mEhE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 husker ikke a\r i farta,men kan skjekke i helga.. om jeg ikke husker feil er det 360 graders lager.. ifølge pure-pf er turboen god for 750hk... EDIT:etter litt diskutering med meg selv har jeg ombestemt meg,delene er ikke lenger til salgs. kommer bare til og angre i ettertid så beholder dem selv.
aUDUN` Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 du kan godt bytte med meg, har holset hx 45.. det er jo lillebroren til din omtrent skal til mandal i helga, så vi kan godt bytte om du vil.. ps, min er også ny og ubrukt
mEhE Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 ellers takk,men som sagt har jeg ombestemt meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå