tmy Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e tretti Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 km stand? prisantyning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Gått 246000 Kjøpte den selv for 23.000,- Evt pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 jævlig pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Joda, må bare få i orden skjermen på siden der så er den god! Vekker mye oppsikt og har hørt mye snakk om bilen Grom og fin lyd, ikke for høy og ikke for lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Joda, må bare få i orden skjermen på siden der så er den god!Vekker mye oppsikt og har hørt mye snakk om bilen Grom og fin lyd, ikke for høy og ikke for lav. Hehe ja snuten snakker vell sikkert hvertfall om den. Skal ikke se bort ifra at du blir en bil fattigere om pengene strekker til og jeg føler at jeg gidder og rette opp i allt små pjusket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Pris? Er Veldig interisert!!! hvordan er stand ellers på bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 har du bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Nei, men det kan jeg få ordnet. Kommer hjem ganske sent i dag men legger ut i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 kor i bodø holder du til? hadde vært intresangt å sett bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvP Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 kor i bodø holder du til? hadde vært intresangt å sett bilen? Hehe du får komme til meg så skal jeg vise deg hvor den står Må du ikke start nå pris krig her Er du på jakt etter ny bil johjoa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hmm, adressen til der jeg bor er Brattbakken 4. JvP kan vise deg om jeg ikke har anledning selv, kommer nok ikke hjem før i 7, halv 8 tiden i dag. Samme vei som når du kjører til alstad ungdomskole, er ikke så vanskelig å finne frem. Bruk et kart, jeg er håpløs til å forklare Kan nå meg på tlf: 41551117 anytime om det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Må du ikke start nå pris krig her det får tiden vise det du JvP er på utkikk etter ny bil, må bare finne noe som passer nesen vi kan snakkes senere i kveld så kjør vi bortover en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmy Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg