webby Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Problemet er at på lavt turtall begynner den å sperre og vil ikke gå ordentlig, så trykker jeg gassen videre inn og da kommer den, og går som den skal. Noen som har forslag om hva det kan være?
webby Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Ja er vel en mulighet det, prøvde med nye coiler i dag, og har egentlig ikke kjørt lenge på de pluggene. Så da er det vel muligheter for at det kan være ledninger til coilene ja.
BMW_BOY Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Er vel neppe ledningene dine..de blir ikke bedre om du gir full gass. Hvis du har KN filter el ling, så er luftmassemåleren din lite glad for det. Ellers kan det være en eller begge lamasondefølerene dine. Disse reg bensin ved "normal" kjøring, men utgår på full gass.
webby Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Jeg har et konisk luftfilter ja av sikkert ikke beste kvalitet, motoren står i en E30 så bruker ikke det originale. Lambda sondene ja, de er nye de og men kan selvfølgelig være de for det. Er ihvertfall utrolig irriterende og er jo ikke stort og kjøre med når det går så hakkete.
BMW_BOY Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Står i E30 ja Hmm..trenger vel hastighetsignal også da hvis ikke går hjerne over i "nødmodus".. kan hende det har skjedd noe med den.. Hvis ikke dette er chipet bort på din bil da? Har den gått normalt lenge og plutselig skjedde dette el? Har det blitt værre og værre? Hvordan ser pluggene ut etter litt kjøring..normale el veldig svarte? Tror jeg hadde prøvd å få lånt en luftmassemåler og å teste ut den.
webby Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 ok jeg skjønner, har en temp føler den som går til bilen(viseren), men trodde kanskje ikke den ga signal til hjernen, men det er bare noe jeg tror og ikke vet. kan det være den. Problemet har vært hele tiden. turteller og speedometer er som det skal være.
BMW_BOY Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Den føleren som går til viseren er kun til viser. Er egen føler som går til ECU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå