Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et merkelig fenomen som skjer med bilen min. Ved rolig gasspådrag akslerer bilen helt ok. Hvis jeg da gir tilnærmet full gass mister motoren kraften sin. Har nylig satt i nye plugger og problemet ser ut til å ha blitt noe bedre.(ønsketekning) Har mistanke om at bensinfilteret kan være gammelt og tett, eller kanskje det kan være gasspjeld potensiometeret. Noen som har noen forslag, og ikke si luftmengdemåleren, for den er for dyr. :D

På forhånd takk

Gullars

Skrevet

jeg har også noe lignende problem.

men kun under 4000omrd...motoren kicker inn på 3.5k ca då går den som ei kule. men under det må jeg gire ned i bakker osv for den har tilnermet null power på lavt turtall. mulig noe ikke stemmer helt. ? snakk om en m30m28 528i

Skrevet

Det kan virke som den drukner ja, eller får for lite bensin. Bilen virket bedre i dag, og får feilen tydligs fram på 2dre gir. Merkelig. Bilen bruker heller ikke noe mer bensin. Når jeg ligger og cruiser på 5 gir og gir gass øker den som normalt. Dette er en 318i M42 så den går ikke som noen kule akkurat.

Skrevet

Mener å ha lest en plass at ved full gasspådrag og følelsen av misten motreffekt er et tegn på gåen LLM.

Så du kan prøve på en diagnose oss bmw for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Jeg hadde samme problem på min m43 og da byttet jeg lmm for å løse problemet:)

Hørte rykter om at du kunne få kjøpt kun lmm på autotrio for en mye billigere penge! Jeg kjøpte den hos GS! Kunne vist spart par lapper dær!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...