Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Hvis den gule lampen lyser betyr det vel at hjernen har plukket opp feilkode fra en sensor eller noe elektrisk på motoren.

Har ofte vært borti at det har vært lambda sonden som har blitt defekt.

Hvis du har noe bmw verksted i nærheten har vel de mulighet til å ta en diagnose test for å finne ut hva som er feil. Det er vel omtrent eneste måten. Ivertfall den letteste :)

Skrevet
Heisann :)

Hvis den gule lampen lyser betyr det vel at hjernen har plukket opp feilkode fra en sensor eller noe elektrisk på motoren.

Har ofte vært borti at det har vært lambda sonden som har blitt defekt.

Hvis du har noe bmw verksted i nærheten har vel de mulighet til å ta en diagnose test for å finne ut hva som er feil. Det er vel omtrent eneste måten. Ivertfall den letteste :)

Byttet motor i helgen, fra M52B25 til M54B25. På den nye motoren var det elektronisk gasspjeld istede for mekanisk som på den gamle motoren, ergo jeg må ha en elektrisk gasspedal som kobles opp mot motor gjennom sikringsboksen i motorrom. Har bestillt pedalen men er ikke montert nå, kan dette ha noe med lyset å gjøre? at den ikke finner ut av TPS f.eks?

Skrevet

da ble jeg usikker i vertfall.. Vet ikke hva som er forskjellen på disse motorene jeg men klart det kan sikkert være noe i det du skriver der..

sikkert noen andre her som vet mere om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...