martsimo Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 E 34 deler til 525ia selges Eller hele bilen kan selges som delebil til høystbydende over 6000 Strøkent karosseri uten rust. Bilen har div styling, men frontspoiler er skadet. Går og sviver fint. Har M3 speil, effektanlegg, stab stag, vinge\spoiler, angeleyes, sideskjørt med cupvings, cup spoilere til front fanger.. Må bort grunnet plass mangel Send pm for forespørsler
ptel Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Er interessert i effektanlegget, stab stav og angeleyes! Og om du er interessert til å plukke ut alt interiør så er jeg interessert i det også!
JoCCe Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Pris på angeleyes og øyelokk? Muligens intr i motor og speilene også
borte Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg kjøper cupwings til sideskjørtene + cupspoiler foran.. Kan du ta bilder + mål av cupwings`ene og cuspoileren(e)? Fangeren min er 170cm bred..
martsimo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 beklager sene svar, har vært på jobb bilen er solgt som den står..
wicky124 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 faen at jeg ikke så denne før...hadde glatt gitt deg 10k for denne!
borte Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 wicky124 skrev: faen at jeg ikke så denne før...hadde glatt gitt deg 10k for denne! me too..
wicky124 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 og hentet den ikveld?hehe..hmm...jaja..trengte delebil til min 525..menmen...
borte Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 wicky124 skrev: og hentet den ikveld?hehe..hmm...jaja..trengte delebil til min 525..menmen... Ja ikke sant.. Nei, måtte nok ha blitt til helga i så fall..Men slipper nå det stresset nå i allefall.. ..Vet jo ikke hva som er galt med bilen heller!
martsimo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 den ble solg rimlig kjapt kan du si.. Det var ikke noe spesielt galt med den. Var herjet en del med, så girkassen var ikke noe bra. Bakfanger manglet og frontfanger var en del skader på og ellers jamnt over slitt... Men men.. Den gikk for en billig penge ja.. Men måtte bare ha den bort på grunn av andre prosjekter i oppkjørselen..
mort Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 den kose seg hos meg nå edit: tar du me augalokko når du komme me resten elle?
martsimo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 mort skrev: den kose seg hos meg nå edit: tar du me augalokko når du komme me resten elle? Øyelokka er borte desverre.. Men det sto vel ikke noe om at dem skulle følge med gjore d det da..? Er sikkert en del folk som vil kjøpe diverse deler hos deg her inne.. effektanlegg å litt sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå