Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E 34 deler til 525ia selges

Eller hele bilen kan selges som delebil til høystbydende over 6000

Strøkent karosseri uten rust. Bilen har div styling, men frontspoiler er skadet. Går og sviver fint.

Har M3 speil, effektanlegg, stab stag, vinge\spoiler, angeleyes, sideskjørt med cupvings, cup spoilere til front fanger..

Må bort grunnet plass mangel

dsc00102rm6.jpg

Send pm for forespørsler

Skrevet

Er interessert i effektanlegget, stab stav og angeleyes! Og om du er interessert til å plukke ut alt interiør så er jeg interessert i det også!

:)

Skrevet

Jeg kjøper cupwings til sideskjørtene + cupspoiler foran.. :wink:

Kan du ta bilder + mål av cupwings`ene og cuspoileren(e)? Fangeren min er 170cm bred.. :shock:

Skrevet
og hentet den ikveld?hehe..hmm...jaja..trengte delebil til min 525..menmen...

Ja ikke sant.. :P Nei, måtte nok ha blitt til helga i så fall..Men slipper nå det stresset nå i allefall.. :wink: ..Vet jo ikke hva som er galt med bilen heller! :roll:

Skrevet

den ble solg rimlig kjapt kan du si..:) Det var ikke noe spesielt galt med den. Var herjet en del med, så girkassen var ikke noe bra. Bakfanger manglet og frontfanger var en del skader på og ellers jamnt over slitt... Men men.. Den gikk for en billig penge ja..:) Men måtte bare ha den bort på grunn av andre prosjekter i oppkjørselen..:)

Skrevet
den kose seg hos meg nå 8)

edit: tar du me augalokko når du komme me resten elle? :wink:

Øyelokka er borte desverre.. Men det sto vel ikke noe om at dem skulle følge med gjore d det da..?

Er sikkert en del folk som vil kjøpe diverse deler hos deg her inne.. effektanlegg å litt sånt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...