Gå til innhold

Spm. om n/a tuning av e36 325i

Jaws
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, eg lurer no på og få litt mer hk ut av min 91 mod e36 325i så gidder eg ikkje lage til med noe turbo enda så eg vil ta litt n/a tuning, da lurer eg på om noen her kan hjelpe med noe tips og råd om hvordan få litt mer ut av motoren?

det står eff. anlegg på bilen no også er det blitt sagt det skal vere chip i den, hvordan kan eg finne ut om det er chip i den?

På forhånd takk for alle gode tips og råd om hva eg kan gjøre

Mvh

Ole Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt med n/a hester da, men noen kvassere kammer, proff bearbeiding av topp, og grenrør burde hjelpe litt.

Skal du ha noe hissig må du nok begynne å endre komp med andre stempler, gjerne b28 veiv osv.

Men som sagt koster det en del, og vist du gjør noe feil riskikerer du å miste hk istedet for å tjene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer hk kan du bytte til kvasskammer, men di koster nesten 10laken. kn filter kan du og invistere i :D

angående chip så kan du ikke bare se d! du må ta ut ecuèn og åpne denne!! vest du ikke vet ka du jør så er dette ikke til å anbefale.

d er litt fikkling før du får splitta printplaten å du kan risikere å ødelege :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takker for kjappe svar :D

men har lest at enkelte skifter reimhjul, svinghjul monterer saker og ting husker ikkje helt ka men men :P

bilen ble litt "hissigere" kjapper opp på turtal, noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...