Gå til innhold

E21 323i og 320 + masse deler selges


B.M-Tech
 Share

Anbefalte innlegg

Har to prosjekter stående som vurderes solgt. den ene er en 82 mod 323i som er gjort en del rustsveising på. f.eks. hjulbuer, dempertårn og dørk. Den har ikke vært på veien siden 1998 og har gått 220000. den andre er en komplett 79mod 320i R6 som har stått avskiltet i en garasje siden midten av 90 tallet. har ikke funnet mye rust på den og den var visstnok opplakkert et år før den ble avskiltet. km standen på den er 180000!! Har også et sort sport helskinn fra E30 og et sport delskinn fra E30 cab. Har også en del deler til E21 liggende f.eks. panser, skjermer, dører, lykter, koffert lokk, felger+++ Har dessuten 3 stk. originale BMW reperasjons permer liggende til E21. Begge bilene vurderes solgt grunnet tid og plass mangel.

bilder Ligger på Autodb.

For utfyllende info og bilder ring 92828977 eller mail. b-norvo@nline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er den :D Takk for det. Vet ikke helt enda om jeg selger delene for seg selv. Hadde håpet noen skulle kjøpe bilene med deler og interiør! Men er det ingen som er interessert så selges alt hver for seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du er int i å selge noe i deler så sender du meg bare en PM så kan vi snakkes nærmere,

Har litt løst på de delskinnstolene dine..

Har faktisk sett den ene E21`n i garasjen på gammelgård, å hadde jeg hatt mer plass i garasjen skulle jeg kjøpt den, den har potensiale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...