B.M-Tech Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Har to prosjekter stående som vurderes solgt. den ene er en 82 mod 323i som er gjort en del rustsveising på. f.eks. hjulbuer, dempertårn og dørk. Den har ikke vært på veien siden 1998 og har gått 220000. den andre er en komplett 79mod 320i R6 som har stått avskiltet i en garasje siden midten av 90 tallet. har ikke funnet mye rust på den og den var visstnok opplakkert et år før den ble avskiltet. km standen på den er 180000!! Har også et sort sport helskinn fra E30 og et sport delskinn fra E30 cab. Har også en del deler til E21 liggende f.eks. panser, skjermer, dører, lykter, koffert lokk, felger+++ Har dessuten 3 stk. originale BMW reperasjons permer liggende til E21. Begge bilene vurderes solgt grunnet tid og plass mangel. bilder Ligger på Autodb. For utfyllende info og bilder ring 92828977 eller mail. b-norvo@nline.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= Antar det er denne? Selger du noen deler løst, eller bare samlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jepp det er den Takk for det. Vet ikke helt enda om jeg selger delene for seg selv. Hadde håpet noen skulle kjøpe bilene med deler og interiør! Men er det ingen som er interessert så selges alt hver for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hvor mye skal du ha for alt? evt. en bil og deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Vist du er int i å selge noe i deler så sender du meg bare en PM så kan vi snakkes nærmere, Har litt løst på de delskinnstolene dine.. Har faktisk sett den ene E21`n i garasjen på gammelgård, å hadde jeg hatt mer plass i garasjen skulle jeg kjøpt den, den har potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Cirka pris på alt dette her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Alt går sammlet for høyst bydende over 20000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 kan NOE av det du selger være mulig å bytte i en bil? http://i162.photobucket.com/albums/t275 ... C00385.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Muligens!? du har P.M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ingen som er ute etter en skikkelig klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Synd det var såpass langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Må da være mulighet å ordne frakt med bilfrakter eller hurtigruta for en billig penge! Noen som vet hva noe slikt koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Det er ikke så ille priser for frakt men jeg ville ha "sett" før et evt. kjøp jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ja klart! det er jo forståelig. Hvis noen skulle være interessert går det jo å sende en kjenning eller noen med peiling hær på forumet som bor i nærheten til å se på bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 sjekket for pris med hurtiigruta fra tromsø til nesna med bare en bil... ble nermere 4500kr per vei.. det syns eg e dyrt da =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg