Stian Børresen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Finnes det noen slike linjer rundt i trondheim's området? har lyst å gå lakkerer linja,samtidig som dama mi skal gå frisørlinje i tr.heim. Evt noen som vet om privatskole som driver med sånt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mener de skal ha en lakkerer-linje oppe på Lade vgs. (Ikke sikker på om det er det skolen heter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 hadde jo vært kjempegreier om det faktisk var en slik linje i tr.heim da jeg vurderer det sterkt å flytte dit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Mener ganske sikkert at det skal være det. Var en tråd her for en stund siden hvor det var nevnt. Husker det godt, da jeg trengte noe lakkjobbing på bilen min. Ta telefonen og ring til noen videregående skoler og spør. Om du kommer feil, vet de sikkert hvilke skole du prøver å nå. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er billakkerer linje på Byåsen VGS i Trondheim ( http://www.byasen.vgs.no/ ) Bra skole, har selv gått der siden den åpnet i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Er dette er yrkesfag videregående skole ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 er yrkesfaglig skole ja, må ha GK mekaniske for å komme vidre på lakkering. Jeg hoppa jo av etter halve gk-mekaniske for så å gå helse og sosial=\ så skal ta opp noen fag så jeg slipper et helt år med mekaniske sånn at jeg slipper å vente med lakkerings linja. Er utdannet helse arbeider men kan jo være greit med flere utdannelser;P Spesielt denne siden jeg er veldig bilintressert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå