Halvor89 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Har sånn 2-sones klimaanlegg på min -96 318is. Har merka nå som varmen virkelig har satt inn og jeg har brukt for det, så kommer det ikke kaldluft fra anlegget. Har stilt begge sider i bilen til 20c og trykt på snøfnugget, men det kommer bare lunken luft inn i bilen. Jeg har sett på AC pumpa og reimskiva går jo rundt. Men senteret står bare stille. Så lurte på, er det en slags clutch funksjon her som ikke funker ?
ThomasM Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Har sånn 2-sones klimaanlegg på min -96 318is. Har merka nå som varmen virkelig har satt inn og jeg har brukt for det, så kommer det ikke kaldluft fra anlegget. Har stilt begge sider i bilen til 20c og trykt på snøfnugget, men det kommer bare lunken luft inn i bilen. Jeg har sett på AC pumpa og reimskiva går jo rundt. Men senteret står bare stille. Så lurte på, er det en slags clutch funksjon her som ikke funker ? Jeg har samme problemet.. har hatt en tråd her inne.. kan lese hva folk mener der http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48468&highlight= er nok tomt for gass
skywalk3r Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 ja, hvis det er lite gass så starter ikke kompressoren. Mvh Stian S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå