Myrvang Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg hadde ute instrument panelet ista for å sjekke en lyspære. Da jeg hadde satt alt på plass igjen og startet opp, så begynnte Airbag-lampen å blinke Noen som har noen idè på hva det kan være? Har ikke hatt rattet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hvis det er ABS lampen som lyser, er det dårlig kontakt eller bare et sammentreff. Da dette virker på bremsene. Men hvis det er airbagen som lyser er sikkert forde du hae hatt på tenningen, når du holdt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 beklager, det var airbag lampen jeg mente Hvordan får jeg fjernet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 diagnose så slette feilminne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ddd-king Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Må jeg ha utstyr for å resette feilminnet? Det går vel ikke an å Resette Service indicator ved å kortslutte Pin7 i 11 sekunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå