Galskap Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 har tidligere en 318 motor 91 mod jeg kjørte ihjel her om dagen.. og skal nå sette i en 325.. trenger jeg ny girkasse og aksling eller passer min gamle kasse? og må jeg ha ny hjerne, radiator og slikt og motorfester? og hva må gjøres igrunn?
TexWiller Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Du må bytte alt du nevnte for å få gang på det, + bremser foran og bak, stabilisatorstag vist du skal ha det godkjent
Mr_Sunde Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Skal du ha det godkjent så må du i tillegg til motor og girkasse bytte: Stabstag fremme Fjørbein fremme Fjører bak Mellomaksling Diff Stikkakslinger Bytte svingarm bak for å få på skivebremser viss det ikke er det på den fra før. Bytte til ventilerte skiver fremme. Dette var det jeg kom på i farten. Skal du bare ha det i gang så trenger du bare å bytte motor, girkasse og mellomaksling. Du må sikkert bytte stabstag fremme også.
Galskap Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 jeg skal nok bare ha det i gang jeg.. så hjerne og radiator fra 318 fungere på 325 da?
Mr_Sunde Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Du må jo ha hjerne og ledningsnett fra 325 motoren. Er litt usikker på radiatoren, men ville nok byttet radiatoren også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå