borte Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Selges som de står, og trenger rens! Har vært reparert av tidligere eier pga et par slitasjehull.. ikke "strøkne".. Selges rimelig, bud ønskes.. Setene ser litt grå ut på bildene, men det er pga jeg har satt på en 500W lampe som lyser rett på setene!
john920 Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 hvor mye skal du ha for armlenene på setene? har du dørtrekk å?
borte Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 hvor mye skal du ha for armlenene på setene? har du dørtrekk å? Jeg selger ikke armlenene løst! ..Har dørtrekk også, men i utgangspunktet er ikke de for salg..
borte Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 hvor mye for dørtrekk vis du selger? Dørtrekkene selges kun med resten av interiøret! (komplett) Du får gi meg et bud på alt dersom du er interessert..
borte Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Sendte deg PM.Er intr i alt av interiøret! ok, men har ikke fått noen pm ennå! Svarer når den kommer..
borte Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 2500kr Budet på 2500,- er mottatt og notert! Hvordan skal du få frakta interiøret opp til Finnmark da? Hvor i Finnmark bor du forresten?
john920 Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 får det med lastebil. en som jeg skal begyne å kjøre for har rute til harsda p hit så det funker fint sånn
borte Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 får det med lastebil. en som jeg skal begyne å kjøre for har rute til harsda p hit så det funker fint sånn Ok, da er det ikke farlig! Du skal få kjøpe interiøret av meg, men når har du mulighet å hente det da? Jeg er på flyttefot, og ser helst at du henter alt innen den 1. neste mnd..Går det bra eller? Jeg tar med meg noe leca-plast fra jobben, så pakker jeg inn alt, så det er klart til å hentes!
john920 Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 er det elektrisk korsrygg støtte? må bare få snakket med han som kjører der nå så.
borte Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 er det elektrisk korsrygg støtte? må bare få snakket med han som kjører der nå så. Det er elektrisk korsryggstøtte ja.. På førersiden kun!
borte Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 ok. har du mere deler enn dette? Interiørdeler mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå