Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hvor denne tråden hører til men..vlle bare høre om det var noen nteresse for "skliplate"til bmw her?slo en sprekk i bunnpanna mi så tenkte jeg skulle lage meg en skliplate som beskytte bunnpanna..platene blr laga i 2 mm rustfritt stål.men kan lage i tykkere også..vil bare høre om det er no interesse for no sånt her..hilsen en som er lei av å slå i stykker panner:)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de blir eventuelt laga på mål fra kjøper.vet ikke helt hvor me jobb det blir heller.men under tusenlappen ska jeg vel klare å få det til for tror jeg..ska prøve på min først og se om jeg får til et universalt system..vil bare se om det er interesse for no sånt.har ikke sett noen som selger det heller.

Skrevet

det har du helt rett i! var full han som fant på det med bunnpanna. men ser gjerne bilde av et ferdig produkt hvis du har. eller er det helt likt det som analex har der oppe??

Skrevet
det er sant:)eneste negative med bmw er plassering av bunnpanna og høy forsikring..hehe

Bunnpanna er jo det laveste punktet på bilen :? Litt teit men....forsikring er vel ikke det billigste det heller 8) Syns ikke det var så ille :wink:

Skrevet

er ikke likt som analex..det jeg ska prøve på er en plate som blir skrudd ved frontplata og som går videre bakover under bunnpanna.den blir også knekt opp i fronten slik at den ikke hekter seg fast i no hadde jeg tenkt..ska prøve å få tatt noen bilder når jeg har laga en til meg selv:)

Skrevet

Koed selger ett beskyttelse deksel, vet ikje hvordan dette fungerer. skal montere dette på min snart.

Noen som kjenner til disse som koed selger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...