helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 vet ikke helt hvor denne tråden hører til men..vlle bare høre om det var noen nteresse for "skliplate"til bmw her?slo en sprekk i bunnpanna mi så tenkte jeg skulle lage meg en skliplate som beskytte bunnpanna..platene blr laga i 2 mm rustfritt stål.men kan lage i tykkere også..vil bare høre om det er no interesse for no sånt her..hilsen en som er lei av å slå i stykker panner:)
helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 de blir eventuelt laga på mål fra kjøper.vet ikke helt hvor me jobb det blir heller.men under tusenlappen ska jeg vel klare å få det til for tror jeg..ska prøve på min først og se om jeg får til et universalt system..vil bare se om det er interesse for no sånt.har ikke sett noen som selger det heller.
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 hadde vært veldig kjekt spesielt når det kommer 60/40 senk Din bil analex?
helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 da skal jeg prøve på min først..jeg må hvertfall ha det:)60/60 trur jeg som jeg kutta 2 vinninger til foran så det blei lavt nok...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 da skal jeg prøve på min først..jeg må hvertfall ha det:)60/60 trur jeg som jeg kutta 2 vinninger til foran så det blei lavt nok... tror jeg på
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 jeg er også interessert. greit å beskytte bunnpanna som er et av de laveste punktene på bilen....
helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 det er sant:)eneste negative med bmw er plassering av bunnpanna og høy forsikring..hehe
bmwhans Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 det har du helt rett i! var full han som fant på det med bunnpanna. men ser gjerne bilde av et ferdig produkt hvis du har. eller er det helt likt det som analex har der oppe??
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 det er sant:)eneste negative med bmw er plassering av bunnpanna og høy forsikring..hehe Bunnpanna er jo det laveste punktet på bilen Litt teit men....forsikring er vel ikke det billigste det heller Syns ikke det var så ille
helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 er ikke likt som analex..det jeg ska prøve på er en plate som blir skrudd ved frontplata og som går videre bakover under bunnpanna.den blir også knekt opp i fronten slik at den ikke hekter seg fast i no hadde jeg tenkt..ska prøve å få tatt noen bilder når jeg har laga en til meg selv:)
-Sammy Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Cross-bracen som analex viser til her er jo bmw's orginale ide da. For beskyttelse av bunnpanne og samtidig avstive.
helmer 85 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 okay.virka som en glup ide men har ikke sett noen som selger sånt..
raynik Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Koed selger ett beskyttelse deksel, vet ikje hvordan dette fungerer. skal montere dette på min snart. Noen som kjenner til disse som koed selger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå