fatboy Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 trenger radiator til m50b20 motor, skal stå i e30 så vet ikke om det er noen forskjell fra e36 og e34 på radiator
borte Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 trenger radiator til m50b20 motor, skal stå i e30 så vet ikke om det er noen forskjell fra e36 og e34 på radiator Jeg bruker en radiator fra en 95 mod 325i, og jeg trengte ikke "modde" noen fester eller noe sånt..men det finnes 2 typer så vidt jeg vet.. På den ene kan du ettermontere en termostat dersom du skal ha elektrisk vifte ved å skru ut en bolt som står på høyre side, men på den andre typen radiator er det hullet plastet igjen.. Jeg vil anbefale å skaffe en radiator der du har den bolten..
SiohZ Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 har en radiator fra en 318is 1993 mod (m42b18) denne passer til m50b20 men du må nåkk lage noen andre fester til e30? dette er jeg ikke sikker på.. men denne radiatoren passer til din motor:) bare skjekk på gsbildeler på målene på begge radiatorene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå