Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjena.

Har kjøpt et par lykter til E39 med hvite blinkers (de gamle lyktene uten angeleyes). Var vel kun i 2000 de hadde disse lyktene.

Går det an å åpne lyktene slik at jeg får sota blinklyktglassene som sitter innenfor hovedglasset om dere skjønner? Synes de er på grensa til for hvite serru. Tips?

Skrevet

Det går an å få av glasset foran på lyktene ja, og da følger glasset til blinklysene med. Sitter med knips rundt om. Du ser knipsene hvis du tar en titt på lyktene. Du får jo kjøpt bare glasset til disse lyktene, så å få det av skal ikke være noe stort problem.

Skrevet

Jo, hovedglasset har jeg klipset av selve lykta. Men med glasset følger blinklysglasset også - her er jo dobbelt glass. Skulle gjerne kommet inn mellom hovedglasset og blinklysglasset slik at jeg får sotet de en tone...

Skrevet

Ah, det var slik å forstå ja! Beklager misforståelsen. Hmmm... Det er jeg faktisk ikke sikker på, aldri prøvd å ta fra hverandre de to glassene der. Ingen klips eller andre festemåter som du ser altså?

Skrevet

Nei, har ikke forska så steike mye, men lurer på om det er noe lim ute å går...

Noen som vet?

Skrevet

Du har jo muligheten til å kjøpe nytt glass med sota blink, men det er jo svindyrt da! Så absolutt verdt et forsøk for å få gjort det selv.

Skrevet

Sant. Er bikjedyrt. Men husk at GS Bildere har kampanje. 1800 for

paret med glass. Dyrt eller ikke, utgjør utrolig mye for bilen.

Kjøpte brukte glass med hvite blink i går. 700 spenn. Hele lykta, begge altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...