2RE_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Hois! Noen tips hvor jeg skal hente vannkjøling til turboen? Ser for meg at overløp på radiatoren blir litt smått... Retur kan jeg omså kjøre rett til ekspansjonstanken. Sier takk til både innspill og bilder!
mOMOe Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 blir ikke for smått.. er en e36 m3 turbo som kjører med det her på forumet.
2RE_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 Kommer jo bare en tynn - tynn stråle jo..
Azeton Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... &start=105 Sjekk der. Du ser der at Momoe har stilt han spørsmålet om nok vann til turbo der.
2RE_Racing Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Har sjekket litt og kommet frem til at man strengt tatt ikke trenger vannkjøling til turboen.. Det blir overløpet da..
Idland Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Har sjekket litt og kommet frem til at man strengt tatt ikke trenger vannkjøling til turboen.. Det blir overløpet da.. Vannkjøling trenger du ikkje. Bare å passe på at turbo får kjølt seg ned før du slukker motoren
TSL Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 en turbo som har vanavkjøling skal ha nokk vann. hvis ikke raser den etter en stund
Idland Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Hvorfor gjør den det? den får jo oljekjøling som andre turboer... Har aldri hørt om noen som har ødelagt turbo ved å sløyfe vannet..
TSL Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 jeg har hørt om flere. du henter vann fra slanene til forvarminga på spjeldhuset. funker som fy det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå