Veritas Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei Har fått et lite problem med Antispin i det siste. Dersom jeg kjører i 100-120, og tråkker litt på, slår antispin inn, og jeg får ikke økt hastigheten. Lurer derfor på om det er noen følere som kanskje begynner å bli dårlig? I og med at jeg punkterte for en uke siden, kjører jeg med 16" bak, og 19" foran, kan dette ha noen betydning? Et annet problem jeg har hatt over tid er at Xenon lyset på sjåfør siden. I februar - mars begynte denne lykten å fuske. Det vil si av og til kom den på, og av og til ikke. Det hendte faktisk at dersom jeg toucha hornet på bilen mens jeg kjørte, tente lykta (noe som får meg til å grøsse, da det kan være noe feil med det elektriske). Lyset tente bare sjeldnere og sjeldnere etterhvert som tiden gikk, og idag tenner den ikke i det hele tatt. Jeg har testet med ny pære, men uten hell. Kan det være tenneren som er gåen? Noen som evt. har opplevd lignende symptomer? Tenkte jeg skulle høre her før jeg evt. sender bilen inn på BMW. Bilen er en, 523i - e39 - 1996. Orginal 2001 lykter (angeleyes) med tilhørende tennere. Håper noen har vært borti noe lignende, eller har noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Har akkurat samme problemet med xenon lyset på passasjersiden. Har samme bil som deg med de samme lyktene. Jeg har fått konstantert at det er tenneren som sliter. Noen ganger tenner lyset på første forsøk, andre ganger på 5. forsøk.. Har lært meg å leve med det. En tenner koster jo flesk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Forskjell i rulle omkrets kan gi problemer med abs/asc ,jeg har selv kjørt E39 med dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Takk og bukk folkens, alt jeg trengte å vite Får nye dekk på felga, så rulle omkretsn vil bli d samme foran og bak snart. Ny tenner blir bestilt asap ^^ I og med at min kanskje ikke tenner før på 50'ende forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja, som sagt her, om du har lavere rullediameter bak, vil jo de hjulene gå fortere rundt enn de forran, og bilen tror den spinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Achhh sooo... Jeg satte på nye sommerdekk foran nettopp. Og bak har jeg noen tilårskomne sommerdekk med mindre mønster. Og når jeg vatrer, smeller ASC inn. Jeg har i tillegg en dim. mindre bak, 255/40-17 i stedet for 265/40-17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå