becken Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Noen som har et bra og helst rimelig verksted til min -94 E36 i Oslo-området??....bra og rimelig er jo en uvant kombinasjon.... Har pleid å bruke Autopower på Grorud til "større" reperasjoner, og vært fornøyd med dem, men det finnes kanskje andre også??...har bare hatt EU-kontroller som jeg har tatt på SnapDrive..Bor ved siden av en SnapDrive-stasjon..*lat*...hehe... Comments...?? c",) Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 alf lie er jo kjent for sin kvalitet og service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 kom akkurat fra Alf med min bil, og er strålende fornøyd med både pris og service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 jaggu. flott bilpark du har hatt nensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 jeg vil også annbefale Alf Lie, bare så synd at han har 3 uker vente tid nå om dagen, snakket med han i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takketakk! Leste tråden du la ut link til Jonner'n. Høres ut som at Alf Lie er mannen ja...Tusen hjertlig takk for tips!! Får ringe bort i morgen, og se hvor mange uker jeg må vente på time... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå