M30Punk Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Noen som har mulighet å komme til hønefoss å hjelpe meg med tilpassing av mellomaksel pluss diverse montering av ting som motorkonakt++ Bilen har stått 1 mnd snart for har ingen til å hjelpe Fint om du/dere kan ringe da jeg har begrensa tilgang på pc om dagen.. TLF:99359553 Betaler selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Et lite tips: Hvis du vil at folk skal kontakte deg via telefon, så skriv opp nummeret her også Hadde jeg hatt kompetansen hadde jeg hjulpet deg i helgen, men får håpe noen hyggelige og snille e30- kyndige vil hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hehe..ja greit med nr i annonsen glemte det i all hast her...ja nå håper jeg noen kan få hjelpa meg med å få den på veien,stått 1mnd nå så begynner klø etter å få kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå