boost Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 lakkering av bil utvendig. mye lakk går det? er på ein e36 coupe. har styling front,bak,rutespoiler. sideskjørt,speil. av styling. ellers må jo resten av bilen dekkast. må vel ha minst to lag med lakk? mye er 1 gallon? 1,6L ? må bestille lakk .. so få eit svar fort hehe
Jan e34 Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 En US gallon tilsvarer 3,7853 liter. En britisk gallon» tilsvarer 4,546 liter.
boost Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 http://www.alsacorp.com/Merchant2/merch ... de=ASB-03G Stylin' Basecoats: (Titanium Gray) 1 Gallon Price:$196.90 tenkte på denna:)
^B^M^W^ Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Har hørt at det trengs ca 3-4 liter til en vanlig personbil, så da skulle det holde med en gallon...
boost Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Skrevet Mai 3, 2007 okey høres bra ut.. noen som likte den fargen eg la link til:)??
Jaws Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 hei, eg er biloppretter og lakkerer, til en vanlig personbil så går det ca 2,5 - 3 liter kommer litt an på hvor bra fargen dekker og om det er farge på lister/deksel på fanger o.l. så med styling og litt annet dill så er eg ville kjøp ca 4 liter Det er betre med litt for mye enn litt for lite Så må du ikke glemme og kjøpe klarlakk
harryy Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 hei, eg er biloppretter og lakkerer, til en vanlig personbil så går det ca 2,5 - 3 liter kommer litt an på hvor bra fargen dekker og om det er farge på lister/deksel på fanger o.l. så med styling og litt annet dill så er eg ville kjøp ca 4 literDet er betre med litt for mye enn litt for lite Så må du ikke glemme og kjøpe klarlakk Du som er lakkerer vet vel gjerne hva som er enklest å bruke for å dekke over stensprang, spray eller pensel?
Jaws Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 vist du bare skal ha litt farge i hakkene så ville eg tatt en pensel og lagt forsiktig i alle hakk men det som er finest og best er jo selvfølgelig og lakke hele delen/delene som er sten sprut på men det koster jo plutselig en god del mer peng
boost Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 takker.. syns om den lakken eg tenkte på da? er link lenger oppe i tråden.
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 http://www.alsacorp.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=Alsa_B&Product_Code=ASB-03GStylin' Basecoats: (Titanium Gray) 1 Gallon Price:$196.90 tenkte på denna:) Har hatt kontakt med forhandler EU, og mener det er rimeligere å bestille derfra. Kan jo prøve å kontakte dem du også: http://www.varad.nl/english/index.shtml
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Meine lakkspesialisten i trondheim forhandle alsa
Sir Hofstad Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 De kan i allefall hjelpe å få tak antageligvis... Fikk tidlig snappet opp Alsa men hadde ingen mulighet til å begynne å forhandle da jeg ble spurt... Skulle forundre meg om ingen her hjemme har begynt import nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå