efjeldse Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Leser litt prosjekttråder her, og får lyst å ta en runde på min egen bil også Sliter med takluka, den er veldig treig, sånn at tannhjulet på motoren har hoppa litt over hakkene på wire'n og dermed blitt slitt. Dette skulle jeg fått skifta, og jeg skulle hatt en ordentlig fiksings på takluka. Blir jo stadig varmere i været, så den bør jo fungere! Noen som har erfaring med dette? Jeg har tatt av takluka en gang før, og det ble bare et forbanna slit fordi jeg ikke kom noen vei etter at lika var av.. :/ Skulle gjerne fått tatt av wire og skinner for å smøre opp. Skulle også antakeligvis skiftet litt "slitedeler" oppi der med det samme. Finnes det ikke noen "repkit" til takluka? Tips og bilder mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 ingen som har skrudd takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Eg har hatt den ut ein gang, da eg holde på va de ikke noe rep. kitt. Men de kan jo ha kommet på markede no, (er 5 år siden eg holde på med de). Viss du snakke me ein BMW forhandler får du sikkert teninger over deler som er der, de fekk eg va veldig lett og finne ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Kan være greit å bytte nr 12 på dette bildet, de har en tendens til å bli slitt og da går luken treg fordi de kiler seg fast eller hopper ut av sporet sitt. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=54&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå