ThomasB Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 hei, hvordan finne ut nøyaktig hvilken motorstyring en har, gjelder E-30? takker for svar..
sh0rty^ Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 kommer veldig ann på ossen motor du har i den da. Og ossen modell du har. Visst du forteller det så er jeg sikker på at det er mange her inne som vet ossen type motorstyring du har
ThomasB Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 bilen er en 325iX fra januar-86, med orginal blokk, topp fra -85, og motorstyring fra?? (aner ikke)
ThomasB Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 ser på tegninger at det skal være kaldstartdyse på denne, noe det ikke er. hvor sitter releet til lambdaen??
sh0rty^ Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 bilen er en 325iX fra januar-86, med orginal blokk, topp fra -85, og motorstyring fra?? (aner ikke) motronic?
ThomasB Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 ja er motronic, men er det ikke flere generasjoner av denne?
ThomasB Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Sliter fortsatt med å finne ut hvilken type motronic jeg har, skal vel ikke være lambda på en -86 mod, er en kabel på pluggledning nr.6 som er klippet vekk, hvor skal denne egentlig?? takker forr all hjelp....
mort1 Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 det er vel motronic versjon 1.1, med følere på kassa osv
ThomasB Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 -Kan ikke finne noen følere på kassa, skal vel sitte på innsugs siden, en plass langs start "kransen"?? -Kan også opplyse om at det kun er "trigger" på eksosside, den følern på reimhjulet jeg tenker på........ -Det er en slik "trigger" på pluggledning nr.6 som er klippet av, men tror jeg vet hvor den skal kobles, (hvis det skal være en rektangulær, topolet kontakt til denne) Blir så forvirra når jeg begynner og studere tegninger får liksom ingenting til å stemme..... sorry for mye masing angående dette, men må være sikker for å bestille noe deler, samt lete etter feil.....
ThomasB Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 bump, er ennå ikke helt sikker.. HJELP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå