Inline six Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Har gått i tanker om å kjøpe en e39 528i, men i dag fikk jeg tilbud på en SVÆRT strøken e34 525i 24v 91mod. Syntes ikke den var så sprek i forhold til min gamle 77 528i med div trim. Noen som har enkle triks f.eks. effektanlegg, noe som gir merkbart bedre skyv til denne bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 En litt vassere kam gjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 En litt vassere kam gjør mye Jeg mente ikke på 528I 77modn, dær har jeg allerede 535 topp med trimkam. Jeg mente på e34 525in den har jo m50b25 motorn. Må være passe dyrt med nye trimkammer til den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Kansje jeg bare skal gå tilbake til den opprinnelige planen å kjøpe en E39 528i. Den går jo gått nokk i utgangspunktet. Forresten noen andre som har hørt at bmw brukte en dårlig legering i sylinderforingene på disse motorene som ikke tålte noe særlig korte kjøreturer der motoren ikke blir onklig varm,men som ble forandret til det bedre i 1998? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Kansje jeg bare skal gå tilbake til den opprinnelige planen å kjøpe en E39 528i. Den går jo gått nokk i utgangspunktet. Forresten noen andre som har hørt at bmw brukte en dårlig legering i sylinderforingene på disse motorene som ikke tålte noe særlig korte kjøreturer der motoren ikke blir onklig varm,men som ble forandret til det bedre i 1998? Stemmer at de første utgavene av M52 hadde ett nikasilbelegg som ble slitt av høysvovelholdig bensin. Men dette var aldri ett problem i Norge . En E39 528 ligger vel rundt 150 000, for den prisen kan du vel skaffe deg en E34 M5 som burde tilfredstille dine effekt behov . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kansje jeg bare skal gå tilbake til den opprinnelige planen å kjøpe en E39 528i. Den går jo gått nokk i utgangspunktet. Forresten noen andre som har hørt at bmw brukte en dårlig legering i sylinderforingene på disse motorene som ikke tålte noe særlig korte kjøreturer der motoren ikke blir onklig varm,men som ble forandret til det bedre i 1998? Stemmer at de første utgavene av M52 hadde ett nikasilbelegg som ble slitt av høysvovelholdig bensin. Men dette var aldri ett problem i Norge . En E39 528 ligger vel rundt 150 000, for den prisen kan du vel skaffe deg en E34 M5 som burde tilfredstille dine effekt behov . Joa E34 M5 er vell og bra det men har forstått det slik at den er svindyr å forsikre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå