Mpower20 Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Til Salgs: Har et sett RH AC kopi felger liggende å støve, så en E34 her på forumet tidligere i kveld og tenkte jeg skulle lufte tanken av å selge dem siden de har ligget å støvet ned hele vår. Håper ikke zHK har noe imot at jeg bruker tråden hans om hans flotte E34 med disse felgene på http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48903 Passer forøvrig E28/E34/E39 som jeg vet, men er nok ikke utenkelig at disse vil passe på alle de eldre 7'seriene også 8x17 m/ 235/45R17 ET10, 10x17 m/ 255/40R17 ET17. Dekk er så å si godt slitt, kan nok brukes noe til men bør byttes. Kan skaffe nye dekk til meget gode priser hvis ønskelig Nye dekk blir eventuelt kun kjøpt inn, lagt på og avbalansert etter kunde har betalt for felger og nye dekk. Felgene har forøvrig noen små flassinger i klarlakk, men laangt ifra alvorlig. Synes ikke på avstand. Åpen for bud, ingen skambud da dette var dyre felger i sin tid. Mvh Stig. http://www.rh-wheels.com/index.cfm?P=wh ... &PID=77436
Mpower20 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Budene er notert, men vil ha noe til for felgene
Mpower20 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Innpresset er 10 på felgene foran og 17 på felgene bak. 3800 notert, men selges ikke for det beløpet desverre
Gjest Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 kan du sende meg bedre bilder på bmwe36@frisurf. no. og av mønster dybde
Mpower20 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Passer E39 uten problemer ja, sto på 523i E39 før. Når det kommer til bilder så er felgene lagret i en garasje bak en rimelig stor Chysler kab, så får ikke tatt noen bilder med det første desverre men skal prøve å få til noe iløpet av helgen. Dekkene er som sagt godt slitte, bør på det sterkeste byttes med tanke på eventuell vannplaning, men kan til nøds brukes noe mer. Dekkene er fremdeles helt fine i tilstand(bortsett fra mønsterdybde), ikke morkne/gamle og av type Falken FK-452 på alle 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå