Gjest Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 som topic sier.. når jeg åpner passasjerdøra, går ikke vinduet ned noen cm som det skal gjøre. Fungerer helt fint på førersida, men ikke på passasjersida.. alle vinduene fungerer ellers! noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse det?
a-olsen Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Er en liten føler inne i døra tror jeg, som du må bytte.. Har vært borti dette med cab`n til en kamerat. Koster ikke så alt for mye og tror ikke jobben er så alt for ille. Hør med din lokale BMW-forhandler. Forklar slik du gjorde her, og de vet hva du skal ha.
Teciero Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har fikset dette på begge sidene på cabben min, da jeg hadde samme problemet, og vinduene hoppet opp og ned av seg elv mens jeg kjørte... Problemet til meg var at de følerne var slitte... De ligger inne i "dørlåsen", som holder døren stengt når du lukker døra! Er en liten svart gummibit, som blir presset på når man stenger dørene... (Faan, finner ikke skikkelig ord for å forklare det nå!) Men du får ikk ekjøpt kun den biten, så du må skifte hele hengslene der, med føleren/kabelen.. Dermed må du demontere baksete og dørtrekk bak i cabben og noen lister/klips for å komme til å demontert ledningene. Viss du skjønte noe av dette? Kan prøve å forklare bedre:P hehe
Captain Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Er en mikrobryter som registrerer dør åpen/lukket, tror Stenshagen tar et par lapper for og fikse det, inkl ca 1000kr for delen...
Gjest Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 Aah.. tusen takk:) Da skal jeg nok få det til.. og ja, vinduene hopper litt ned avogtil.. hehe..
rolfi Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 wtf, det er da langt ifra så stress som alle sier. Jeg og en kamerat bytta bryteren på under 10 min. Du skrur ut den gamle, passer på ledningen osv. og skrur inn den nye. Null problem. Ikke er den veldig dyr heller, noen hundrelapper hos GS.
Mr.T Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Det samme har skjedd hos meg også. Coupe lyset reagerer ikke når jeg åpner passasjerdøren. Hvor på gs finner jeg det?
steinar84 Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 har samme problemet med min. riktignok en coupe men er samme greia med dørene. men der virker lyset i taket men vindu går ikke opp og ned når man åpner dørene på begge sider
Gjest Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Taklyset mitt virker, men ikke vindu på passasjersida.. noen som vet hvilke deler jeg må ha på GS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå