Bare_egil Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei! da er det ikke mye som gjenstår før jeg får skilter på bilen igjen. Er stilling av lys, måling av co2 og inntegning av senksett i vognkortet... Har prøvd å få en til å stille lysene men han klarte det ikke...Så har prøvd litt på egenhånd.. Men får ikke lyset høyt nok tror jeg...noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Slenger ved noen bilder av ny vasket bil Hadde vært fint om jeg fikk svar på om lysa om noen har noen tips om hva jeg evt må gjøre... Hva syns folket btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 hey! nice bil,og fine felger! er det en E30 325 eller E30 318is? likte M stripene i grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 hey! nice bil,og fine felger!er det en E30 325 eller E30 318is? likte M stripene i grillen takk takk, det er en 325i..hyggelig med positive tilbake meldinger..er veldig fornøyd med den selv også..Selv om lakken kunne vært en del bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Den var lekker! hvor mye er den sluppet ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Den var lekker! hvor mye er den sluppet ned? takk takk ingen anelse egentlig, kjøpte den slik..også skjønner jeg lite med tysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 skriv det som står på tysk da, skal jeg prøve å oversette strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 skriv det som står på tysk da, skal jeg prøve å oversette strøken bil! hehe, er 2 A4 sider så det gidder jeg ikke...hehe.takk takk...den er faktisk ikke så strøke som bildene viser...lakken er dårlig, men er lite med rust da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 den så tøff ut ja! gratulerer! liker den fronten! hva med sota DE-lys og lyktespoilere? det syns jeg er tøft uten at det blir for harry..hehe *smaksak* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 her er ett dårlig bilde av hvordan den er senket... vet ikke om noen kan se ut i fra bildet sånn ca hvor mye den er senket... står med 17" hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 den så tøff ut ja! gratulerer! liker den fronten!hva med sota DE-lys og lyktespoilere? det syns jeg er tøft uten at det blir for harry..hehe *smaksak* har sett på DE-lykter med koster flesk syns jeg..lyktespoilere har jeg, men syns ikke det blir noe særlig pent.. skal forøvrig sette på side skjørt om ikke lenge også...så får jeg bort de stygge kanalene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 tja, enten 60/40 eller 40/40. ser mest ut som 60/40 kanskje.. se om det står noe tall i det tyske greiene. bilder kan ofte lyve så hvis den er dårlig i lakken skulle man ikke tro det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 tja, enten 60/40 eller 40/40. ser mest ut som 60/40 kanskje.. se om det står noe tall i det tyske greiene. bilder kan ofte lyve så hvis den er dårlig i lakken skulle man ikke tro det.. den er veldig dårlig i lakken på bakdelen..har vært igjen en stor operasjon så skulle vel egentlig bake mangle..du kan si at jeg var heldig med lyset på bildene...hehe...har ikke det arket foran meg men står mye på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 fin fin e30 det der hvilke sideskjørt skal du ha på da? opplevde selv at lysa ble veldig lav på min etter senking. har ikke prøvd å stilt de opp enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg satt en fjær på justerings-'knoppen'. Fjæra presser lykten opp, og du kan bare skru til høyre om du vil ha lysene lengre ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 fin fin e30 det der hvilke sideskjørt skal du ha på da? opplevde selv at lysa ble veldig lav på min etter senking. har ikke prøvd å stilt de opp enda da. vet ikke hva dem heter, kan ta ett bilde av dem i morgen å legge inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå