bmw-m-power Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Bilen er solgt til en som forhåpentligvis blir like fornøyd med den som jeg!! Biltype: BMW 318 is coupe Motorvolum: 1796 ccm Motoreffetk: 140+ Endringer motor: Chip & K&N kon filter Bremser: ORGINAL Eksosanlegg: Supersprint Effektanlegg Hjuloppheng foran: Spax Justerbare dempere, B+G senkefjerer, senket 50mm Hjuloppheng bak: Spax Justerbare dempere, B+G senkerfjerer, senket 40mm Felger: Italia Racing, 8x18" foran, 9x18" bak Dekk: 225/40-18 foran, 255/35-18 bak Girkasse: orginal 5-trinns manuell med AC-schnitzer shortshift Ekstrautstyr: M3 Front og hekk, orginale m-speil, BMW-aerodynamikk sideskjørt, m-understell, hvite bliklys rundt om, 97-front, M-bakspoiler, Rieger BAkrutespoiler, el-soltak. el.vindu,sportsstoler i skinn, setevarme,Ac-schnitzer shortshift, midtarmlene foran, klimaautomatik, stor kjørekomputer, orginal solgardin bak, M-girkule m/lys, velourmatter, sentrallås, alarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Nydelig bil!Alle riktige mods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Fin bil du har, gutt! Kjøm ratt å ser på'n 'n dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Tøff is.. Veldig lyst på sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 er det min bil du har tatt bilde av eller? prikk lik mine bare jeg har andre lykter og gt leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Sånn skal en coupè se ut, helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Den er jo helt strøken, det er sånn en bmw skal se ut. Ikke noe sånt med sånn jævla fly styling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Nydelig 3serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Den var _veldig_ pen! Felgene passa spesielt godt syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 pen bil, og interiør:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Vakkert,meget vakkert, slik skal en bil se ut, clean og fin Får se om min blir like fin, men tviler egentlig. Har jo støgge stoffseter. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 pen is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Så ut som en meget pen bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Vurderer å selge denne bilen pga kjøp av nyere bil, send PM viss du er interresert! selges 99,000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Nydelig bil. Hvor har du fått tak i felgene? Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå