Gå til innhold

Combatkit`s E30 oppbygging, smelt front :(


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

desverre dårlig med bilder :(

men har prøvemintert veng skjermene mine nå, passet overaskende godt, kun små modifikasjoner. begynt å modifisere understellet til recarostolene mine, var ikke så lett pga bmw`s drittpatent på understellet.. bilder i morgen håper eg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser ut som bra prosjekt det herre..

Var lite folk som gidder å svare, må nesten bygge turbomotor med 500 hester for at det skal bli liv nå til dags.. hehe

Lykke til vidre ! Gleder meg til å se den bilen her på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det..

fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet,

og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning :P kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det..

fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet,

og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning :P kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det...

ok.

hvor mye ga du for rørbøyer? tenkte jeg skulle kjøpe den fra biltema, men er den noe tess? erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...