R.E.H Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 høres bra ut! folk begynner å bli lei av å skrive i tråder tror jeg.. dem er bare å kjiker innom:Phehe.. du mangler bilder og, hadde sikkert hjulpet på d! høres bra ut det du gjør men savner bilder jeg og=)
D.Toft Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 desverre dårlig med bilder men har prøvemintert veng skjermene mine nå, passet overaskende godt, kun små modifikasjoner. begynt å modifisere understellet til recarostolene mine, var ikke så lett pga bmw`s drittpatent på understellet.. bilder i morgen håper eg :S
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Misunner deg de felga, kunne solgt sjela mi for et sett ekte alpina til E28`n min Men kopi hadde funka det og
D.Toft Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 kremt, fikk skjermene for ca 400 pr stk, ny gjennom litt kontakter felgene er fine dem, synd det er 15"
D.Toft Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 da er det på tide med nye bilder. har kjøpt halvbur fra pedersen, samt byttet ut recarostolene pga dem var vor breie.. fikk fatt i noen andre recarostoler
D.Toft Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 da er hjulbuen tinnet og sparklet. dritt jobb. men det nærmer seg lakkering da..
kvammis Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Ser ut som bra prosjekt det herre.. Var lite folk som gidder å svare, må nesten bygge turbomotor med 500 hester for at det skal bli liv nå til dags.. hehe Lykke til vidre ! Gleder meg til å se den bilen her på veien
NeonMuffler Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 det kommer seg første gang jeg ser den løsningen på halvbur hvertfall, at røra følger taket lenger bak. ble pent:) jeg følger med hvertfall
D.Toft Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 takk for det.. fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet, og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det...
NeonMuffler Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 takk for det.. fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet, og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det... ok. hvor mye ga du for rørbøyer? tenkte jeg skulle kjøpe den fra biltema, men er den noe tess? erfaringer?
D.Toft Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 har den fra tema. eneste eg ikke liker er at den klemmer flat rørene når vinkelen blir for stor...ble litt flate når eg bøyde rørene bakover
knut_olestad Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Fyll sandblåsingsand i rørene, da slipper du at de flater ut
eidarj Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 tykkere vegger i røra hindrer caving, eventullt å fylle dem med sand ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå