Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

høres bra ut! folk begynner å bli lei av å skrive i tråder tror jeg.. dem er bare å kjiker innom:Phehe.. du mangler bilder og, hadde sikkert hjulpet på d! høres bra ut det du gjør men savner bilder jeg og=)

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

desverre dårlig med bilder :(

men har prøvemintert veng skjermene mine nå, passet overaskende godt, kun små modifikasjoner. begynt å modifisere understellet til recarostolene mine, var ikke så lett pga bmw`s drittpatent på understellet.. bilder i morgen håper eg :S

Skrevet

kremt, fikk skjermene for ca 400 pr stk, ny ;) gjennom litt kontakter :)

felgene er fine dem, synd det er 15"

• 2 weeks later...
Skrevet

da er det på tide med nye bilder. har kjøpt halvbur fra pedersen, samt byttet ut recarostolene pga dem var vor breie.. fikk fatt i noen andre recarostoler :P

Burogstoler010.jpg

Burogstoler009.jpg

Burogstoler008.jpg

Burogstoler007.jpg

Burogstoler005.jpg

Burogstoler004.jpg

Burogstoler003.jpg

Burogstoler002.jpg

Burogstoler001.jpg

Burogstoler006.jpg

Skrevet

Ser ut som bra prosjekt det herre..

Var lite folk som gidder å svare, må nesten bygge turbomotor med 500 hester for at det skal bli liv nå til dags.. hehe

Lykke til vidre ! Gleder meg til å se den bilen her på veien :D

Skrevet

takk for det..

fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet,

og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning :P kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det...

Skrevet
takk for det..

fikk en liten idè når eg så på buret, og med tanke på at bilen skal ha bakseter og plass til småen, samt ikke kappe i baksetet,

og at rørene var lange nok, så ble det en slik løsning :P kjekt å ha rørbøyer... i tillegg er buret skrudd, slik at eg kan ta det ut om eg blir stoppet og dem kikker på det...

ok.

hvor mye ga du for rørbøyer? tenkte jeg skulle kjøpe den fra biltema, men er den noe tess? erfaringer?

Skrevet

har den fra tema. eneste eg ikke liker er at den klemmer flat rørene når vinkelen blir for stor...ble litt flate når eg bøyde rørene bakover :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...