albjorkl Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Her om dagen når jeg startet bilen og begynte å kjøre, så merket jeg ingenting når jeg dreiv på å kjøre den varm. kjørte helt sakte. men når bilen ble varm å jeg skulle trø litt, bobblet den. merket det spesielt på litt høyere turtall. nesten som at den bare gikk på 4 eller 5 sylindre. Så jeg dro av plugghettene å så på pluggene, å der var det "irr" på den bakerste pluggen. så jeg byttet plugg og ledning. men ingen forbedring. Bilen har ikke vært tullete før dette. å det skjedde bare plutselig. Den har brukt litt vann i det siste. kan det være toppakkningen som begynner å bli så dårlig at den bobbler? Den skal byttes snart uannsett. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Mvh Aleksander Bjørklund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 bobbler? hmm, hvis det er olje i kjølevannet eller vann i oljen er det i hvertfall noe gale med toppakningen eller toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 bobbler? hmm, hvis det er olje i kjølevannet eller vann i oljen er det i hvertfall noe gale med toppakningen eller toppen... okei. skal bytte toppakkningen snarest. så håper det forbedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå