BoSJo Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Hei. Er nu ved å vere klar til å bytte min M20B25 ut med en M50B25, men spørs er hvad som SKAL byttes i tilleg for å få det godkjent hos BT. Tar hele drivlinien med fra M50 bilen så det skulle vere ok. Bremsere er klin lik etter hvad jeg kan se, også bremse forsterkeren. Der skulle vel ikke vere noe problem i å få det godkjent eller?
BoSJo Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Kommer også til å gjøre det, men jeg bytter før det så ville bare høre om noen har noe erfaring med dette
325ixturbo Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 d skal jo egentlig ikke være noe problem du holder deg jo akurat innenfor 15% som er lovlig.. hvordan er d med vekta er m50 mye tyngre?
BoSJo Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Skrevet Mai 6, 2007 Hmmmmm, veit egentligt ikke om der er vekt forskjell på de 2 motore. Blir kansje å bytte over dempere og fjære og. Edit: Ser ut til å vere samme fjære og dempere på de 2 modeller. Sjekket realoem.com og de fra M20 finns også i M50 programmet. Så de vejer nok nesten det samme de 2 modeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå