///Martin Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Vil bare informere om at det er Autoslalom i Bingsa i Olsvika 10.Mai! Bare å møte opp og svi gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Skal ta med en av automatdoningene mine å komme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Gleder meg!Statser på fin vær og mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Jeg skal kjøre som vanlig om jeg har funnet meg en dugandes bil til den datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Noen som vet når det begynner?? er det sju eller??? Skal forresten legge ut noen bilder fra bmw-treffet 10 mai under den posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Sju det begynner?? skal komme å legge 528en sidelengs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det begynner klokken 18.00! Så da var det bare å møte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå