Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe m-tekc til e36`n min, men har ikke fått lakkoden! og ingen av forrige eigere har den heller...den er lakkoert om for mange år siden. hørt det finnes en maskin som finner ut hvilke farger det er, men er disse nøyaktige... skjedelig å gjette på fargen lix, elelr kan et trent lakk øye se dette.... den er nesten sort med blåskjer i.... eller mørke bla på en måte..

takk for svar.

Skrevet

den er omlakkert ja... men fikk tak i nr til lakkereren som han brukte for mange herrans år sia, så får vel håpe han har den. den er mørkere enn mauri..blå. den er nesten sort med blå skjær. utrolig fin. er en bmw farge så finner det vel ut.. men takk alikavell!

Skrevet

Du skal altså lakkere de nye M-delene dine? Da har du bare bilen med deg på lakkverksted, de måler lakken. Jeg lakket litt på min for en stund siden, jeg spurte om han ville ha lakkoden men fikk til svar at den brukte han ikke, bare måler lakken. Lakker de etter koden vil det i mange tilfeller ikke bli helt likt fordi lakken forandrer seg litt. Med måling blir alt 100%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...